W ramach swojej pracy dydaktycznej prowadzi wykłady z Multimediów oraz zajęcia ćwiczeniowe na wydziale Informatyki oraz Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych a także prowadził zajęcia dydaktyczne na Warszawskiej Szkole Fotografii i Grafiki Projektowej. W szczególności przedmioty: Grafika Komputerowa, Multimedia, Warsztaty Komputerowe I (Photoshop), Warsztaty Komputerowe II (Adobe AIR – projektowanie aplikacji mobilnych), Kompozycja Proceduralna (HTML5, CSS3, Javascript), Interakcja Człowiek-Komputer (badanie użyteczności), Grafika Wektorowa (Ilustrator), Magisterska Pracownia Dyplomowa (tematy mieszane). Dodatkowo był promotorem technicznym prac licencjackich oraz magisterskich na wydziale Sztuki Nowych Mediów a także recenzentem na wydziale informatyki. Także recenzent konferencji i czasopism naukowych.
PRACE DYPLOMOWE
Studia Magisterskie Dzienne |
|
1. Katarzyna Anna Kowal | Tworzenie obrazu dla dzieci na przykładach kampanii społecznych, ilustracji książkowych oraz filmów animowanych. |
2. Karolina Mikulska | Stanisław Lem- Maska. Ilustracje i oprawa multimedialna. Rozwój środków wizualnych w grach komputerowych. |
3. Mateusz Szewczyk | Rower w mieście. Aplikacja o kontrowersyjnych dziełach w sztuce krytycznej. |
4. Małgorzata Monika Bielecka | Psychoanaliza i jej kontynuatorzy w XX wieku. Hotel MAnhattan – instalacja z wystawą fotograficzną. |
5. Urszula Pelc | Powstanie Warszawskie w sztuce. Interaktywna książka multimedialna. |
6. Jowita Aleksandra Wydra | Pory roku. Moda a człowiek. |
7. Natalia Anna Bienias | Multimedialna szlak zabytków we Włocławsku. Internet w sztuce, sztuka w Internecie. |
8. Ada Amalia Cendrowska | Miasteczko barw- aplikacja edukacyjna na tablet. Człowiek miarą wszechrzeczy. Proporcje i kanon człowieka w sztuce. |
9. Joanna Taracha | Interaktywna książka multimedialna. Metafora biurka. |
10. Anna Kurowska | Interaktywna książka dla dzieci „Biała Kaczka”. Cześć Joe. |
11. Aleksandra Katarzyna Sobolewska | Identyfikacja wizualna i opakowania dla firmy pszczelarskiej Bee. Percepcja wzrokowa w sztukach wizualnych. |
12. Katarzyna Anna Kmieć | Identyfikacja wizualna firmy „inCare”. Niewidomi a sztuka. |
13. Agata Wierzbowska | iCook- interaktywna książka kucharska. Polski plakat reklamowy- historia i rozwój. |
14. Sandra Loreen Mistal | Gra edukacyjna ” Kolorina „. Gra a sztuka. Rola nowego medium w kulturze. |
15. Klara Anna Ebel | Ginące zawody. Sztuka jako informacja. |
16. Zuzanna Walas | Czasopismo językowe „Oh la vache!”. Stereotypy w reklamie. |
17. Aleksandra Przegalińska | „Warszawa Baczyńskiego”. „Kobieta. Artystka. Polka”. |
18. Magdalena Nosek | „Bajarz warszawski” – aplikacja książkowa. „Polska książka obrazkowa dla dzieci”. |
19. Paulina Hanna Rygier | Kosmiczny ratunek – gra planszowa. Tworzenie fikcyjnej rzeczywistości i narracja w grach komputerowych |
20. Karol Mateusz Węgrzynowski | Film animowany: The incredible Mr. Kittens. Motyw szaleńca we współczesnej kinematografii. |
21. Anna Kociemba | Identyfikacja wizualna firmy Mishka Design. Kreowanie wizerunku firmy Mishka Design. |
22. Izabela Dominika Litwin | Kiteology. Wszystko co musisz wiedziec o Kajcie. Technologia a proces projektowania grafiki. |
23. Krzysztof Dąbkowski | Aplikacja na tablet. Ilustracja. Historia i poradnik. |
24. Monika Zofia Baran | Biolov- wizualna i cyfrowa identyfikacja firmy i jej produktu. „I najmniejszy włos rzuca swój cień- włosy w kontekście kulturowym i jako motyw w sztuce nowoczesnej. |
25. Agata Teresa Grochowska | Branding serwisu samochodowego Motolab. Branding czyli połaczenie dwóch odrębnych światów- marketingu i grafiki. |
26. Sonia Maria Budner | Frou- wizualna i cyfrowa identyfikacja firmy i jej produktów. Cicha narracja i serial „Supernatural”. |
27. Natalia Smoczyńska | Identyfikacja wizualna agencji interaktywnej Fluosity. User Experience jako podstawa pracy projektowej. |
28. Aleksandra Magdalena Stodulska | Lazy Eye. Lazy Eye- Multizmysłowa instalacja interaktywna. |
29. Magdalena Barganowska-Olbryś | Lelum- wizualna i cyfrowa identyfikacja firmy i jej produktów. Tove Jansson- ilustratorka satyry politycznej czy twórczyni dziecięcego świata w obrazkach? |
30. Agata Walerowicz | Medialne społeczeństwo. Aplikacja mobilna Find Design oraz projekt książki „Medialne społeczeństwo”. |
31. Ewelina Czarniecka | Mozaiki Wojciecha Fangora na dworcu PKP Warszawa Śródmieście. Specyfika polskiej mozaiki XX wieku na tle dziejów sztuki mozaikowej. |
32. Ewa Barbara Sadowska | Plakaty promujące zastosowanie pozytecznych mikroorganizmów w rolnictwie. Kreatywna reklama zewnętrzna ze szczególnym uwzględnieniem ambientu. |
33. Michał Wołosz | Projekt firmy kreujacej modułowe zegarki- What Watch. Wzajemny wpływ designu i technologii. |
34. Joanna Smukała | Projekt identyfikacji wizualnej i strony internetowej restauracji wegańskiej. Co tworzy markę samochodową luksusową? |
35. Jan Ludomir Duda | Projekt kampanii reklamowej promujacej Warszawę (Find it in Warsaw). W poszukiwaniu centrum. Studium aktywności przestrzeni miejskiej Warszawy. |
36. Mateusz Redlin | Seria opakowań kosmetyków naturalnych Probiotics® Polska. Kształtowanie się alfabetu polskiego oraz historia polskiego liternictwa i typografii. |
37. Weronika Hempel | Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? Czyli pytania egzystencjalne w malarstwie wybranych twórców P.Gaugina, C.D. Friedricha, J.Malcze |
38. Patrycja Natalia Dudek | Strona internetowa www.ktodogonipsa.pl poświęcona wirtualnej adopcji. Kampanie społeczne na rzecz ochrony zwierząt. |
39. Magdalena Elżbieta Gawęcka | Wirtualna galeria. Potwór w lustrze. Lęk przed brzydotą. |
Studia Licencjackie Dzienne | |
1. Justyna Brygida Gostkiewicz | Interaktywna kampania społeczna na temat ADHD. Geneza, forma i działanie marketingu wirusowego (reklamy wirusowej). Wirus naszych czasów czy antidotum na przyszłość. |
2. Karolina Monika Chandler | Wizualizacja multimedialna firmy recyklingowej Renovo. Miasto chaosu i brzydoty- estetyka przestrzeni publicznej Śródmieścia Warszawy. |
3. Dominika Ewa Suszek | Wizualizacja ekskluzywnej marki odzieżowej. Wybrane motywy w twórczości Federico Felliniego. |
4. Sonia Mamcarz | Tutorial ibooks author. Elearning. |
5. Natalia Patrycja Woźniak | Świat mediów społecznościowych .Wpływ mediów na kształtowanie świadomości współczesnego człowieka. |
6. Anna Kociemba | System identyfikacji wizualnej dla lotniska Avion Taxi. Kreowanie wizerunku lotniska Avion Taxi poprzez system identyfikacji wizualnej. |
7. Zuzanna Rosińska | Przewodnik po Warszawie z podziałem na trasy według nastrojów. Miłość w latach 60′ opisana na podstawie filmów z tej dekady. |
8. Radosław Jan Rowicki | Projekt czasopisma Capital #2. Analiza struktury graficznej wybranych czasopism motoryzacyjnych. |
9. Aleksandra Irena Wasilewska | Poemat hipertekstowy ” Brzydkie sny” – zbiór ponad 130 stron HTML poświęconych łączami i interaktywnymi elementami graficznymi – wykonane w Adobe Edge Animate. |
10. Marta Magdalena Skurzyńska | Paper Children- aplikacja na platformy mobilne Android. Oskarowe animacje- triumf cyfrowej techniki? |
11. Maciej Michał Wojtkiewicz | Multimedialne stoisko informacyjne PJWSTK. Reklama, jej typy i mechanizmy działania. |
12. Paulina Iga Plizga | Multimedialna prezentacja zwracająca uwagę na problem zjawiska Light Pollution (zanieszczyszczenie świetlne). Above the City Lights. |
13. Kinga Plucińska | Metamorphose Avec Toulouse – Lautrec. Toulouse – Lautrec – Psychologia a twórczość |
14. Katarzyna Szubierajska | Ludek- interaktywna zabawa. Wybrane aspekty reklamy społecznej. |
15. Michał Bogumił Dąbrowski | Layout magazynu „Kg. Kultura i Grafika”. Historia plakatu filmowego w latach 1900-1980 na przykładzie Polskiej i amerykańskiej Szkoły Plakatu. |
16. Katarzyna Dorota Krzysztofowicz | Księga Papugi- książka interaktywna. Maska- miejsce w sztuce i kulturze. |
17. Agnieszka Szwarc | Komiks multimedialny- ‚Alicja w krainie czarów”. Dzieje książki. |
18. Aleksandra Ewelina Łęcka | Komiks Dibambejlo. Charakterystyka typografii w komiksie. |
19. Karol Kozłowski | Interaktywne koncerty- aplikacja do miksowania utworów na żywo, obsługiwana za pomocą markerów rozpoznawanych przez kamerę kopmputerową. Droga do odkrycia fotografii i pierwsze techniki fotograficzne. |
20. Magdalena Kozicka | Identyfikacja wizualna restauracji „Stara Cukiernia ” .Komercyjna fotografia mody -opłacalna sztuka czy bezwartościowa reklama? |
21. Joanna Małgorzata Markiewicz | Identyfikacja Autodromu Automobilklubu Polski. Przygotowanie projektu graficznego do druku metodą fleksograficzną. |
22. Joanna Irena Sobota | Gra przygodowa point and click we Flashu. Motyw robota w filmie. |
23. Piotr Antoniak | Gra przygodowa point and click 2D we Flashu. Wizje przyszłości ludzkości w science fiction. |
24. Zuzanna Marta Grzegorowska | Film animowany w technice 2D. Rola warstwy dźwiękowej w pierwszych pełnometrażowych filmach Walta Disneya. |
25. Magdalena Elżbieta Gawęcka | Backstage. Praca multimedialna. Współczesne piękno, które można zakwestionować. Wygląd a operacje plastyczne. |
26. Grzegorz Oksiuta | Aplikacja mobilna na telefony z systemem iOS zarządzanie autem. Interfejs użytkownika w filmach sci-fi. |
27. Nicole Kaja Macura | „Tańcowała igła z nitką”- interaktywna bajka dla dzieci. Ilustratorzy bajek Jana Brzechwy. |
28. Katarzyna Anna Kowalska | Projekt informacji pasażerskiej dla komunikacji zbiorowej w Bydgoszczy. Stereotypy dotyczące płci w reklamach. |
29. Marta Alicja Grabowska | Picturebook. Jak zaprojektować Picturebook w XXI wieku? |
30. Tomasz Wiesław Barlak | „B movie”- interaktywny przewodnik po filmach klasy B. Wpływ kina klasy B na produkcję współczesnych filmów wysokobudżetowych. |
31. Aleksandra Kotowska | System oznaczeń dla szpitala pediatrycznego. Jak powinien wyglądać efektywny system informacji wizualnej dla szpitala pediatrycznego. |
32. Natalia Anna Zysk | Przewodnik po Warszawie. Otoczeni dźwiękiem. Dlaczego potrzebujemy słuchać uważnie. |
33. Kamila Elżbieta Ziółek | Przestroga przed uzależnieniem- prezentacja multimedialna wizji narkotycznych i skutków uzależnień. Portale społecznościowe jako współczesne albumy fotograficzne- czyli o zjawisku spopularyzowania fot. |
34. Anastazja Agnieszka Zglińska | Projekt identyfikacji wizualnej studia tatuażu. Tatuaż odzwierciedleniem indywidualizmu. |
35. Agata Walerowicz | Kampania społeczna oparta na aplikacji mobilnej IJO IJO. Kampanie społeczne skupiające się na bezpieczeństwie drogowym. |
36. Katarzyna Agnieszka Mądry | Kampania społeczna dotycząca zaburzeń odżywiania. Obraz jest potężny ale jest też powierzchowny. W jaki sposób skutecznie poruszać temat zaburzeń odżywiania w kampanii społecznej? |
37. Zuzanna Maria Trybulska | Człowiek tworzy narzędzia a potem one kształtuja jego- jaki wpływ mają na nas nowe media. Publikacja gier słownych „Rozgrywki”. |
38. Nicola Monika Cholewa | Projekt kampanii społecznej dotyczącej oddawania krwi. Analiza kampanii społecznych o tematyce zdrowotnej. |
39. Agnieszka Marta Opalińska | Nowa Fala Emigracji- interaktywna inforgrafika. Wpływ Social Media na Reklama. |
40. Milica Dimitrijević | Bałkański stół. Tradycja jako fundament serbskiej kultury. |
41. Katarzyna Karolina Chilimoniuk | 1, 2, 3… matematyka. Matematyka w sztuce. |
42. Sonia Kostrzewa | Aplikacja mobilna dla Tatrzańskiego Parku Narodowego. Sposoby wykorzystania nagosci w reklamie XX w. |
43. Katarzyna Jowita Brzezińska | Identyfikacja wizualna marki poradni dietetycznej. Charakterystyka identyfikacji wizualnej marki. |
44. Paula Marton | Projekt aplikacji edukacyjnej dla dzieci- nauka języka angielskiego. Reklama telewizyjna i jej wpływ na dziecko w wielu przedszkolnym. |
45. Karolina Maria Kochman | Historia obuwia- strona internetowa. Zarys historii obuwia na przykładzie wybranych obrazów i filmów z różnych epok. |
46. Marcin Woźniak | International Poster Biennale. Polskie logo. |
47. Aleksandra Helena Danielewicz | Toalety publiczne w Warszawie. Wayfinding. |
48. Ewa Behrens | „Mrówki w Rzymie”- interaktywna ilustracja do opowiadań Julio Cortazara. Analiza dzieł sztuki użytych w czołówce serialu „Młody Papież” w reżyserii Paola Sorrentino. |
49. Mateusz Maciej Brzeźny | Aplikacja Intermedialna- narzędzia łączące wrażenia zmysłowe. Syntezja a intermedialność- rola artysty w przyszłości. |
50. Aleksandra Płatek | Aplikacja mobilna „Kuchnioteka”. Matamorfozy martwej natury od XIX w do współczesności. |
51. Aleksandra Tkacz | Aplikacja mobilna- przewodnik po Paryżu. Droga twórcza Paula Gaugina i Vincent van Gogha- próba analizy w odniesiieniu do postimpresjonizmu. |
52. Monika Szymanek | Film animowany: Stworzenia podziemne powinny bać się światła. Portrety postaci i wydarzeń historycznycvh w mediach dla dzieci. |
53. Aleksandra Hojszyk | Gra miejska Murale Warszawskie. Barwa w ekspresjonizmie. |
54. Wioleta Krystyna Zamrzycka | Kalendarz w formie aplikacji na telefony iOS. Graffiti i jego rola we współczesnej sztuce. |
55. Łukasz Matuszewski | Konfrontacja człowieka z rzeczywistym pochodzeniem produktu na przykładzie konsumpcji mięsa. Człowiek wobec spożywania mięsa. |
56. Adam Damian Siwek | Po. Wiśle. Fabryki Kultury. Zjawisko postindustrialnych przestrzeni artystów. |
57. Monika Anna Madrak | Podróż z piekła rodem- opracowanie piekła w 2D na podstawie Boskiej Komedii. Motyw piekła na podstawie „Boskiej Komedii” Dante Aligheri w kulturze popularnej. |
58. Kamila Zięcina | Projekt internetowy w technologi HTMLS „Place Within”. Porzucona natura- analiza konfliktu dojrzałości biologicznej i społecznej. |
59. Adrianna Joanna Topczewska | Rebranding restauracji. Odświeżanie wizerunku firmy. |
60. Ewa Rebeka Krasińska | Zaradna panna młoda- interaktywna instrukcja obsługi. Design. Pionierzy skandynawskiego funkcjonalizmu. |
Studia Licencjackie Zaoczne | |
1. Żaklina Diana Organek | Żeńska demonologia słowiańska, Demonologia słowiańska. |
2. Igor Dymitr Żukowicz | Znikająca Warszawa. Analiza kampanii społecznej. |
3. Aneta Klimek | Wizualizacja info rynku nieruchomości. Kroje pisma we współczesnych mediach. |
4. Karol Piotr Kiepas | Tohu Va Bohu- intro. Animacja o początkach stworzenia ziemi. Film jako narzędzie manipulacji. |
5. Małgorzata Beata Smolińska | Seria plakatów-gatunki muzyczne. Estetyka okładek płytowych zespołów rockowych. |
6. Justyna Dominika Łukaszewicz | Seria ekologicznych kosmetyków dla dzieci „ecobaby”. Zarys dziejów projektowania opakowań. |
7. Michał Dariusz Dąbek | Science Fiction jako gatunkowy kolaż- wizja obcego na wybranych przykładach. Frames- multimedialna prezentacja oraz wystawa fotografii. |
8. Patrycja Gorczyca | Rola Storyboardu w produkcji i kreacji animacji. Magia lasu. |
9. Arkadiusz Bączyk | Propozycja wizualizacji nazwy warszawskiej kawiarni z lat 20.-Pikador.Koło- znaczenie, percepcja i wykorzystanie w projektowaniu graficznym. |
10. Katarzyna Joanna Nicewicz | Portrety wolności. Portrety i autoportrety wybranych malarzy w okresie młodej polski. |
11. Renata Duranowska | Plakaty teatralne do sztuk wystawianych w Teatrze Powszechnym w Warszawie. Polski Plakat Teatralny od lat 50 XX w do dnia dzisiejszego. |
12. Marek Brzeziński | Pejzaż post apokaliptyczny- prezentacja multimedialna. Wizje końca świata, zagłady i upadku ludzkości w filmie fabularnym. |
13. Agnieszka Natalia Szymanowska | Książka artystyczna pt. „Kiedy sięgam pamięcią”. Typografia w projektowaniu graficznym. Podstawowe zasady typograficzne w projektowaniu stron internetowych. |
14. Piotr Szkałuba | Kampania społeczna PCK. Słodycze japońskie. |
15. Natalia Lucyna Witkowska | Kampania reklamowa firmy florystycznej. Akt kobiecy w klasycznej rzeźbie grackiej i malarstwie nowożytnym Od XV w. do XVII w. |
16. Joanna Małgorzata Konstantynowicz | Identyfikacja wizualna firmy dekoratorskiej „Wariacje”. Efekty specjalne w filmowej trylogii Władca Pierścieni. |
17. Marta Magdalena Jasińska | Identyfikacja wizualna własnej firmy. Rola rebrandingu w utrzymaniu pozycji firmy. |
18. Katarzyna Beata Mikulska | Identyfikacja wizualna i strona internetowa firmy. Wilk i Wilkołak – różnice i podobieństwa na podstawie filmów ” Van Helsing ” i ” Braterstwo wilków „. |
19. Katarzyna Mieczysława Lehmann | Identyfikacja wizualna galerii sztuki współczesnej z serią wydawniczą. Mechanizmy kształtowania cen i popytu na rynku sztuki współczesnej. |
20. Marcin Andrzej Mioduski | Identyfikacja wizualna firmy. Reklama w przestrzeni publicznej. |
21. Izabela Kamińska | Identyfikacja wizualna firmy EKOPRZEKAZ. Polska animacja stop-motion. Historia i dorobek studia se-ma-for. |
22. Katarzyna Maciąg | Identyfikacja wizualna firmy – Maciag Project. Rozwój grafiki wydawniczej przełomu XIX i XX w. na ziemiach polskich. |
23. Anna Kasprzak | Dekalog Krzysztofa Kieślowskiego – sztuka interpretacji ponadczasowych wartości. Seria plakatów do Dekalogu Krzysztofa Kieślowskiego. |
24. Mateusz Budzisz | Ćwiczenia z Anatomii. Przedstawienia bestii w twórczości Jana Lebensteina. |
25. Tomasz Czesław Szwąder | Cykl malarski ” Kondycje „. Problematyka społeczno-polityczna w malarstwie Pabla Picassa. |
26. Marta Agnieszka Opalińska | Animacja pt.”Miraż”. Przedstawienia tańca śmierci w sztuce europejskiej. |
27. Maria Broniarz | Animacja „Las”. Rozwój seriali amerykańskich na wybranych przykładach. |
28. Joanna Andryjowicz | „Czarno-Biały”. Historia polskiej animacji dla dzieci. |
29. Maciej Włodzimierz Mikstacki | Wizualizacja gry planszowej. Adobe Flash- przeszłość, teraźniejszość, przyszłość. |
30. Dorota Ewa Omiotek | Tube story. Narracyjna rola efektów dźwiękowych w trailerach filmowych na przykładzie zwiastuna „Mad Max- Fury Road”. |
31. Jakub Michał Zych | The Storm Diares. Sposoby opowiadania historii w grach komputerowych. |
32. Michał Tomasz Jankowski | Propaganda graficzna w okresie socrealizmu w Polsce Ludowej między 1944 a 1957 rokiem. |
33. Katarzyna Joanna Sztejn | Księga Znaku dla marki realizującej zabawki dla dzieci. Montaż filmowy. |
34. Robert Piotr Cygler | Historia reklamy butów do biegania. Reklama sportowa w Polsce w XX i XXI wieku. |
35. Sebastian Jarosław Belicki | „Search” animacja poklatkowa 2D. Elementy kompozycji w obrazach Caspara Davida Friedricha jako źródło inspiracji dla współczesnych artystów. |
36. Joanna Stelmach | „Fly” Animacja 3D. Arteterapia w sztukach plastycznych. |
37. Urszula Kotuszewska | Przygody kota Tomio. Manga i Anime jako element kultury Japonii. |
38. Anna Kucowska | Projekt książki autorskiej „VRKSASANA” Ebook „Vrksasana”. Czuły pejzaż. O twórczości wybranych fotografów. |
39. Stefania Maria Kolanowska | Projekt książki. Zjawisko performansu w sztuce współczesnej. |
40. Marek Piotr Michalak | Psychomanta. Analiza życia mnichów buddyjskich na przykładzie Polaka w świątyni Beomeosa. |
41. Maciej Wojciech Organiściak | Analiza Kiczu. Funkcja Kiczu w kulturze na wybranych przykładach. |
42. Urszula Anna Słomba | Heart broken. Polska szkoła plakatu i jej wpływ na sztukę współczesną. |
43. Paulina Anna Gumkowska | Projekt aplikacji „Wars i Sawa”. Twórczość The Walt Disney Company oraz Studia Ghibli. |
44. Aleksandra Paulina Krycka | Seria plakatów do filmu Pedro Almodóvara. Analiza porównawcza polskich i japońskich plakatów filmowych. |