W ramach swojej pracy dydaktycznej prowadzi wykłady z Multimediów oraz zajęcia ćwiczeniowe na wydziale Informatyki oraz Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych a także prowadził zajęcia dydaktyczne na Warszawskiej Szkole Fotografii i Grafiki Projektowej. W szczególności przedmioty: Grafika Komputerowa, Multimedia, Warsztaty Komputerowe I (Photoshop), Warsztaty Komputerowe II (Adobe AIR – projektowanie aplikacji mobilnych), Kompozycja Proceduralna (HTML5, CSS3, Javascript), Interakcja Człowiek-Komputer (badanie użyteczności), Grafika Wektorowa (Ilustrator), Magisterska Pracownia Dyplomowa (tematy mieszane). Dodatkowo był promotorem technicznym prac licencjackich oraz magisterskich na wydziale Sztuki Nowych Mediów a także recenzentem na wydziale informatyki. Także recenzent konferencji i czasopism naukowych.

http://wolk.pl/programy/

https://github.com/krzwolk

 

PRACE DYPLOMOWE

 

Studia Magisterskie Dzienne

1. Katarzyna Anna Kowal Tworzenie obrazu dla dzieci na przykładach kampanii społecznych, ilustracji książkowych oraz filmów animowanych.
2. Karolina Mikulska Stanisław Lem- Maska. Ilustracje i oprawa multimedialna. Rozwój środków wizualnych w grach komputerowych.
3. Mateusz Szewczyk Rower w mieście. Aplikacja o kontrowersyjnych dziełach w sztuce krytycznej.
4. Małgorzata Monika Bielecka Psychoanaliza i jej kontynuatorzy w XX wieku. Hotel MAnhattan – instalacja z wystawą fotograficzną.
5. Urszula Pelc Powstanie Warszawskie w sztuce. Interaktywna książka multimedialna.
6. Jowita Aleksandra Wydra Pory roku. Moda a człowiek.
7. Natalia Anna Bienias Multimedialna szlak zabytków we Włocławsku. Internet w sztuce, sztuka w Internecie.
8. Ada Amalia Cendrowska Miasteczko barw- aplikacja edukacyjna na tablet. Człowiek miarą wszechrzeczy. Proporcje i kanon człowieka w sztuce.
9. Joanna Taracha Interaktywna książka multimedialna. Metafora biurka.
10. Anna Kurowska Interaktywna książka dla dzieci „Biała Kaczka”. Cześć Joe.
11. Aleksandra Katarzyna Sobolewska Identyfikacja wizualna i opakowania dla firmy pszczelarskiej Bee. Percepcja wzrokowa w sztukach wizualnych.
12. Katarzyna Anna Kmieć Identyfikacja wizualna firmy „inCare”. Niewidomi a sztuka.
13. Agata Wierzbowska iCook- interaktywna książka kucharska. Polski plakat reklamowy- historia i rozwój.
14. Sandra Loreen Mistal Gra edukacyjna ” Kolorina „. Gra a sztuka. Rola nowego medium w kulturze.
15. Klara Anna Ebel Ginące zawody. Sztuka jako informacja.
16. Zuzanna Walas Czasopismo językowe „Oh la vache!”. Stereotypy w reklamie.
17. Aleksandra Przegalińska „Warszawa Baczyńskiego”. „Kobieta. Artystka. Polka”.
18. Magdalena Nosek „Bajarz warszawski” – aplikacja książkowa. „Polska książka obrazkowa dla dzieci”.
19. Paulina Hanna Rygier Kosmiczny ratunek – gra planszowa. Tworzenie fikcyjnej rzeczywistości i narracja w grach komputerowych
20. Karol Mateusz Węgrzynowski Film animowany: The incredible Mr. Kittens. Motyw szaleńca we współczesnej kinematografii.
21. Anna Kociemba Identyfikacja wizualna firmy Mishka Design. Kreowanie wizerunku firmy Mishka Design.
22. Izabela Dominika Litwin Kiteology. Wszystko co musisz wiedziec o Kajcie. Technologia a proces projektowania grafiki.
23. Krzysztof Dąbkowski Aplikacja na tablet. Ilustracja. Historia i poradnik.
24. Monika Zofia Baran Biolov- wizualna i cyfrowa identyfikacja firmy i jej produktu. „I najmniejszy włos rzuca swój cień- włosy w kontekście kulturowym i jako motyw w sztuce nowoczesnej.
25. Agata Teresa Grochowska Branding serwisu samochodowego Motolab. Branding czyli połaczenie dwóch odrębnych światów- marketingu i grafiki.
26. Sonia Maria Budner Frou- wizualna i cyfrowa identyfikacja firmy i jej produktów. Cicha narracja i serial „Supernatural”.
27. Natalia Smoczyńska Identyfikacja wizualna agencji interaktywnej Fluosity. User Experience jako podstawa pracy projektowej.
28. Aleksandra Magdalena Stodulska Lazy Eye. Lazy Eye- Multizmysłowa instalacja interaktywna.
29. Magdalena Barganowska-Olbryś Lelum- wizualna i cyfrowa identyfikacja firmy i jej produktów. Tove Jansson- ilustratorka satyry politycznej czy twórczyni dziecięcego świata w obrazkach?
30. Agata Walerowicz Medialne społeczeństwo. Aplikacja mobilna Find Design oraz projekt książki „Medialne społeczeństwo”.
31. Ewelina Czarniecka Mozaiki Wojciecha Fangora na dworcu PKP Warszawa Śródmieście. Specyfika polskiej mozaiki XX wieku na tle dziejów sztuki mozaikowej.
32. Ewa Barbara Sadowska Plakaty promujące zastosowanie pozytecznych mikroorganizmów w rolnictwie. Kreatywna reklama zewnętrzna ze szczególnym uwzględnieniem ambientu.
33. Michał Wołosz Projekt firmy kreujacej modułowe zegarki- What Watch. Wzajemny wpływ designu i technologii.
34. Joanna Smukała Projekt identyfikacji wizualnej i strony internetowej restauracji wegańskiej. Co tworzy markę samochodową luksusową?
35. Jan Ludomir Duda Projekt kampanii reklamowej promujacej Warszawę (Find it in Warsaw). W poszukiwaniu centrum. Studium aktywności przestrzeni miejskiej Warszawy.
36. Mateusz Redlin Seria opakowań kosmetyków naturalnych Probiotics® Polska. Kształtowanie się alfabetu polskiego oraz historia polskiego liternictwa i typografii.
37. Weronika Hempel Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? Czyli pytania egzystencjalne w malarstwie wybranych twórców P.Gaugina, C.D. Friedricha, J.Malcze
38. Patrycja Natalia Dudek Strona internetowa www.ktodogonipsa.pl poświęcona wirtualnej adopcji. Kampanie społeczne na rzecz ochrony zwierząt.
39. Magdalena Elżbieta Gawęcka Wirtualna galeria. Potwór w lustrze. Lęk przed brzydotą.

 

 

Studia Licencjackie Dzienne
1. Justyna Brygida Gostkiewicz Interaktywna kampania społeczna na temat ADHD. Geneza, forma i działanie marketingu wirusowego (reklamy wirusowej). Wirus naszych czasów czy antidotum na przyszłość.
2. Karolina Monika Chandler Wizualizacja multimedialna firmy recyklingowej Renovo. Miasto chaosu i brzydoty- estetyka przestrzeni publicznej Śródmieścia Warszawy.
3. Dominika Ewa Suszek Wizualizacja ekskluzywnej marki odzieżowej. Wybrane motywy w twórczości Federico Felliniego.
4. Sonia Mamcarz Tutorial ibooks author. Elearning.
5. Natalia Patrycja Woźniak Świat mediów społecznościowych .Wpływ mediów na kształtowanie świadomości współczesnego człowieka.
6. Anna Kociemba System identyfikacji wizualnej dla lotniska Avion Taxi. Kreowanie wizerunku lotniska Avion Taxi poprzez system identyfikacji wizualnej.
7. Zuzanna Rosińska Przewodnik po Warszawie z podziałem na trasy według nastrojów. Miłość w latach 60′ opisana na podstawie filmów z tej dekady.
8. Radosław Jan Rowicki Projekt czasopisma Capital #2. Analiza struktury graficznej wybranych czasopism motoryzacyjnych.
9. Aleksandra Irena Wasilewska Poemat hipertekstowy ” Brzydkie sny” – zbiór ponad 130 stron HTML poświęconych łączami i interaktywnymi elementami graficznymi – wykonane w Adobe Edge Animate.
10. Marta Magdalena Skurzyńska Paper Children- aplikacja na platformy mobilne Android. Oskarowe animacje- triumf cyfrowej techniki?
11. Maciej Michał Wojtkiewicz Multimedialne stoisko informacyjne PJWSTK. Reklama, jej typy i mechanizmy działania.
12. Paulina Iga Plizga Multimedialna prezentacja zwracająca uwagę na problem zjawiska Light Pollution (zanieszczyszczenie świetlne). Above the City Lights.
13. Kinga Plucińska Metamorphose Avec Toulouse – Lautrec. Toulouse – Lautrec – Psychologia a twórczość
14. Katarzyna Szubierajska Ludek- interaktywna zabawa. Wybrane aspekty reklamy społecznej.
15. Michał Bogumił Dąbrowski Layout magazynu „Kg. Kultura i Grafika”. Historia plakatu filmowego w latach 1900-1980 na przykładzie Polskiej i amerykańskiej Szkoły Plakatu.
16. Katarzyna Dorota Krzysztofowicz Księga Papugi- książka interaktywna. Maska- miejsce w sztuce i kulturze.
17. Agnieszka Szwarc Komiks multimedialny- ‚Alicja w krainie czarów”. Dzieje książki.
18. Aleksandra Ewelina Łęcka Komiks Dibambejlo. Charakterystyka typografii w komiksie.
19. Karol Kozłowski Interaktywne koncerty- aplikacja do miksowania utworów na żywo, obsługiwana za pomocą markerów rozpoznawanych przez kamerę kopmputerową. Droga do odkrycia fotografii i pierwsze techniki fotograficzne.
20. Magdalena Kozicka Identyfikacja wizualna restauracji „Stara Cukiernia ” .Komercyjna fotografia mody -opłacalna sztuka czy bezwartościowa reklama?
21. Joanna Małgorzata Markiewicz Identyfikacja Autodromu Automobilklubu Polski. Przygotowanie projektu graficznego do druku metodą fleksograficzną.
22. Joanna Irena Sobota Gra przygodowa point and click we Flashu. Motyw robota w filmie.
23. Piotr Antoniak Gra przygodowa point and click 2D we Flashu. Wizje przyszłości ludzkości w science fiction.
24. Zuzanna Marta Grzegorowska Film animowany w technice 2D. Rola warstwy dźwiękowej w pierwszych pełnometrażowych filmach Walta Disneya.
25. Magdalena Elżbieta Gawęcka Backstage. Praca multimedialna. Współczesne piękno, które można zakwestionować. Wygląd a operacje plastyczne.
26. Grzegorz Oksiuta Aplikacja mobilna na telefony z systemem iOS zarządzanie autem. Interfejs użytkownika w filmach sci-fi.
27. Nicole Kaja Macura „Tańcowała igła z nitką”- interaktywna bajka dla dzieci. Ilustratorzy bajek Jana Brzechwy.
28. Katarzyna Anna Kowalska Projekt informacji pasażerskiej dla komunikacji zbiorowej w Bydgoszczy. Stereotypy dotyczące płci w reklamach.
29. Marta Alicja Grabowska Picturebook. Jak zaprojektować Picturebook w XXI wieku?
30. Tomasz Wiesław Barlak „B movie”- interaktywny przewodnik po filmach klasy B. Wpływ kina klasy B na produkcję współczesnych filmów wysokobudżetowych.
31. Aleksandra Kotowska System oznaczeń dla szpitala pediatrycznego. Jak powinien wyglądać efektywny system informacji wizualnej dla szpitala pediatrycznego.
32. Natalia Anna Zysk Przewodnik po Warszawie. Otoczeni dźwiękiem. Dlaczego potrzebujemy słuchać uważnie.
33. Kamila Elżbieta Ziółek Przestroga przed uzależnieniem- prezentacja multimedialna wizji narkotycznych i skutków uzależnień. Portale społecznościowe jako współczesne albumy fotograficzne- czyli o zjawisku spopularyzowania fot.
34. Anastazja Agnieszka Zglińska Projekt identyfikacji wizualnej studia tatuażu. Tatuaż odzwierciedleniem indywidualizmu.
35. Agata Walerowicz Kampania społeczna oparta na aplikacji mobilnej IJO IJO. Kampanie społeczne skupiające się na bezpieczeństwie drogowym.
36. Katarzyna Agnieszka Mądry Kampania społeczna dotycząca zaburzeń odżywiania. Obraz jest potężny ale jest też powierzchowny. W jaki sposób skutecznie poruszać temat zaburzeń odżywiania w kampanii społecznej?
37. Zuzanna Maria Trybulska Człowiek tworzy narzędzia a potem one kształtuja jego- jaki wpływ mają na nas nowe media. Publikacja gier słownych „Rozgrywki”.
38. Nicola Monika Cholewa Projekt kampanii społecznej dotyczącej oddawania krwi. Analiza kampanii społecznych o tematyce zdrowotnej.
39. Agnieszka Marta Opalińska Nowa Fala Emigracji- interaktywna inforgrafika. Wpływ Social Media na Reklama.
40. Milica Dimitrijević Bałkański stół. Tradycja jako fundament serbskiej kultury.
41. Katarzyna Karolina Chilimoniuk 1, 2, 3… matematyka. Matematyka w sztuce.
42. Sonia Kostrzewa Aplikacja mobilna dla Tatrzańskiego Parku Narodowego. Sposoby wykorzystania nagosci w reklamie XX w.
43. Katarzyna Jowita Brzezińska Identyfikacja wizualna marki poradni dietetycznej. Charakterystyka identyfikacji wizualnej marki.
44. Paula Marton Projekt aplikacji edukacyjnej dla dzieci- nauka języka angielskiego. Reklama telewizyjna i jej wpływ na dziecko w wielu przedszkolnym.
45. Karolina Maria Kochman Historia obuwia- strona internetowa. Zarys historii obuwia na przykładzie wybranych obrazów i filmów z różnych epok.
46. Marcin Woźniak International Poster Biennale. Polskie logo.
47. Aleksandra Helena Danielewicz Toalety publiczne w Warszawie. Wayfinding.
48. Ewa Behrens „Mrówki w Rzymie”- interaktywna ilustracja do opowiadań Julio Cortazara. Analiza dzieł sztuki użytych w czołówce serialu „Młody Papież” w reżyserii Paola Sorrentino.
49. Mateusz Maciej Brzeźny Aplikacja Intermedialna- narzędzia łączące wrażenia zmysłowe. Syntezja a intermedialność- rola artysty w przyszłości.
50. Aleksandra Płatek Aplikacja mobilna „Kuchnioteka”. Matamorfozy martwej natury od XIX w do współczesności.
51. Aleksandra Tkacz Aplikacja mobilna- przewodnik po Paryżu. Droga twórcza Paula Gaugina i Vincent van Gogha- próba analizy w odniesiieniu do postimpresjonizmu.
52. Monika Szymanek Film animowany: Stworzenia podziemne powinny bać się światła. Portrety postaci i wydarzeń historycznycvh w mediach dla dzieci.
53. Aleksandra Hojszyk Gra miejska Murale Warszawskie. Barwa w ekspresjonizmie.
54. Wioleta Krystyna Zamrzycka Kalendarz w formie aplikacji na telefony iOS. Graffiti i jego rola we współczesnej sztuce.
55. Łukasz Matuszewski Konfrontacja człowieka z rzeczywistym pochodzeniem produktu na przykładzie konsumpcji mięsa. Człowiek wobec spożywania mięsa.
56. Adam Damian Siwek Po. Wiśle. Fabryki Kultury. Zjawisko postindustrialnych przestrzeni artystów.
57. Monika Anna Madrak Podróż z piekła rodem- opracowanie piekła w 2D na podstawie Boskiej Komedii. Motyw piekła na podstawie „Boskiej Komedii” Dante Aligheri w kulturze popularnej.
58. Kamila Zięcina Projekt internetowy w technologi HTMLS „Place Within”. Porzucona natura- analiza konfliktu dojrzałości biologicznej i społecznej.
59. Adrianna Joanna Topczewska Rebranding restauracji. Odświeżanie wizerunku firmy.
60. Ewa Rebeka Krasińska Zaradna panna młoda- interaktywna instrukcja obsługi. Design. Pionierzy skandynawskiego funkcjonalizmu.

 

 

Studia Licencjackie Zaoczne
1. Żaklina Diana Organek Żeńska demonologia słowiańska, Demonologia słowiańska.
2. Igor Dymitr Żukowicz Znikająca Warszawa. Analiza kampanii społecznej.
3. Aneta Klimek Wizualizacja info rynku nieruchomości. Kroje pisma we współczesnych mediach.
4. Karol Piotr Kiepas Tohu Va Bohu- intro. Animacja o początkach stworzenia ziemi. Film jako narzędzie manipulacji.
5. Małgorzata Beata Smolińska Seria plakatów-gatunki muzyczne. Estetyka okładek płytowych zespołów rockowych.
6. Justyna Dominika Łukaszewicz Seria ekologicznych kosmetyków dla dzieci „ecobaby”. Zarys dziejów projektowania opakowań.
7. Michał Dariusz Dąbek Science Fiction jako gatunkowy kolaż- wizja obcego na wybranych przykładach. Frames- multimedialna prezentacja oraz wystawa fotografii.
8. Patrycja Gorczyca Rola Storyboardu w produkcji i kreacji animacji. Magia lasu.
9. Arkadiusz Bączyk Propozycja wizualizacji nazwy warszawskiej kawiarni z lat 20.-Pikador.Koło- znaczenie, percepcja i wykorzystanie w projektowaniu graficznym.
10. Katarzyna Joanna Nicewicz Portrety wolności. Portrety i autoportrety wybranych malarzy w okresie młodej polski.
11. Renata Duranowska Plakaty teatralne do sztuk wystawianych w Teatrze Powszechnym w Warszawie. Polski Plakat Teatralny od lat 50 XX w do dnia dzisiejszego.
12. Marek Brzeziński Pejzaż post apokaliptyczny- prezentacja multimedialna. Wizje końca świata, zagłady i upadku ludzkości w filmie fabularnym.
13. Agnieszka Natalia Szymanowska Książka artystyczna pt. „Kiedy sięgam pamięcią”. Typografia w projektowaniu graficznym. Podstawowe zasady typograficzne w projektowaniu stron internetowych.
14. Piotr Szkałuba Kampania społeczna PCK. Słodycze japońskie.
15. Natalia Lucyna Witkowska Kampania reklamowa firmy florystycznej. Akt kobiecy w klasycznej rzeźbie grackiej i malarstwie nowożytnym Od XV w. do XVII w.
16. Joanna Małgorzata Konstantynowicz Identyfikacja wizualna firmy dekoratorskiej „Wariacje”. Efekty specjalne w filmowej trylogii Władca Pierścieni.
17. Marta Magdalena Jasińska Identyfikacja wizualna własnej firmy. Rola rebrandingu w utrzymaniu pozycji firmy.
18. Katarzyna Beata Mikulska Identyfikacja wizualna i strona internetowa firmy. Wilk i Wilkołak – różnice i podobieństwa na podstawie filmów ” Van Helsing ” i ” Braterstwo wilków „.
19. Katarzyna Mieczysława Lehmann Identyfikacja wizualna galerii sztuki współczesnej z serią wydawniczą. Mechanizmy kształtowania cen i popytu na rynku sztuki współczesnej.
20. Marcin Andrzej Mioduski Identyfikacja wizualna firmy. Reklama w przestrzeni publicznej.
21. Izabela Kamińska Identyfikacja wizualna firmy EKOPRZEKAZ. Polska animacja stop-motion. Historia i dorobek studia se-ma-for.
22. Katarzyna Maciąg Identyfikacja wizualna firmy – Maciag Project. Rozwój grafiki wydawniczej przełomu XIX i XX w. na ziemiach polskich.
23. Anna Kasprzak Dekalog Krzysztofa Kieślowskiego – sztuka interpretacji ponadczasowych wartości. Seria plakatów do Dekalogu Krzysztofa Kieślowskiego.
24. Mateusz Budzisz Ćwiczenia z Anatomii. Przedstawienia bestii w twórczości Jana Lebensteina.
25. Tomasz Czesław Szwąder Cykl malarski ” Kondycje „. Problematyka społeczno-polityczna w malarstwie Pabla Picassa.
26. Marta Agnieszka Opalińska Animacja pt.”Miraż”. Przedstawienia tańca śmierci w sztuce europejskiej.
27. Maria Broniarz Animacja „Las”. Rozwój seriali amerykańskich na wybranych przykładach.
28. Joanna Andryjowicz „Czarno-Biały”. Historia polskiej animacji dla dzieci.
29. Maciej Włodzimierz Mikstacki Wizualizacja gry planszowej. Adobe Flash- przeszłość, teraźniejszość, przyszłość.
30. Dorota Ewa Omiotek Tube story. Narracyjna rola efektów dźwiękowych w trailerach filmowych na przykładzie zwiastuna „Mad Max- Fury Road”.
31. Jakub Michał Zych The Storm Diares. Sposoby opowiadania historii w grach komputerowych.
32. Michał Tomasz Jankowski Propaganda graficzna w okresie socrealizmu w Polsce Ludowej między 1944 a 1957 rokiem.
33. Katarzyna Joanna Sztejn Księga Znaku dla marki realizującej zabawki dla dzieci. Montaż filmowy.
34. Robert Piotr Cygler Historia reklamy butów do biegania. Reklama sportowa w Polsce w XX i XXI wieku.
35. Sebastian Jarosław Belicki „Search” animacja poklatkowa 2D. Elementy kompozycji w obrazach Caspara Davida Friedricha jako źródło inspiracji dla współczesnych artystów.
36. Joanna Stelmach „Fly” Animacja 3D. Arteterapia w sztukach plastycznych.
37. Urszula Kotuszewska Przygody kota Tomio. Manga i Anime jako element kultury Japonii.
38. Anna Kucowska Projekt książki autorskiej „VRKSASANA” Ebook „Vrksasana”. Czuły pejzaż. O twórczości wybranych fotografów.
39. Stefania Maria Kolanowska Projekt książki. Zjawisko performansu w sztuce współczesnej.
40. Marek Piotr Michalak Psychomanta. Analiza życia mnichów buddyjskich na przykładzie Polaka w świątyni Beomeosa.
41. Maciej Wojciech Organiściak Analiza Kiczu. Funkcja Kiczu w kulturze na wybranych przykładach.
42. Urszula Anna Słomba Heart broken. Polska szkoła plakatu i jej wpływ na sztukę współczesną.
43. Paulina Anna Gumkowska Projekt aplikacji „Wars i Sawa”. Twórczość The Walt Disney Company oraz Studia Ghibli.
44. Aleksandra Paulina Krycka Seria plakatów do filmu Pedro Almodóvara. Analiza porównawcza polskich i japońskich plakatów filmowych.